Hem kendi saatlerimizi tasarladık hemde ingilizce olarak saatleri nasıl söyleyeceğimizi öğrendik.

 
Kategori İngilizce

Fen bilimleri dersimiz dünyanın katmanları konumuzu, çeşitli sunumlar, etkinlikler, modeller ile destekleyerek ve bolca eğlenerek öğrendik.

 

 

 
Kategori Genel
Perşembe, 20 Eylül 2018 15:55

DOĞUKENT 3/A DERS PROGRAMI

3/A   AYŞEGÜL KUTLU 
GÜNLER PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA
1. Ders
08.45  09.25
GÖRSEL TÜRKÇE TÜRKÇE  İNG (M) İNG (M)
2. Ders
9.38  10.18
GÖRSEL FEN BİL. TÜRKÇE  İNG (M) İNG (M)
3. Ders
10.31  11.11
İNG (M) MATEMATİK  MATEMATİK MÜZİK TÜRKÇE 
4. Ders
11.24  12.04
İNG (M) SATRANÇ FEN BİL. TÜRKÇE TÜRKÇE Y.A.
5.Ders
12.48  13.28
MATEMATİK MATEMATİK  İNG (M) MATEMATİK HAYAT BİLGİSİ
6.Ders
13.41 14.21
KULÜP BEDEN EĞİTİMİ İNG (M) HAYAT BİL. FEN BİLİMLERİ
7.Ders
14.34  15.14
TÜRKÇE HAYAT BİLGİSİ MÜZİK İNG (S) MATEMATİK 
8.Ders
15.27  16.07
TÜRKÇE OYUN VE F.E BİLİŞİM TEK. İNG (S) BEDEN EĞİTİMİ
Etüt
16.20  17.00
Etüt Etüt Etüt Etüt Etüt

 

Pazar, 17 Eylül 2017 09:48

PURSAKLAR KAMPÜSÜ 3/A DERS PROGRAMI

3/A YAĞMUR KARATEPE
GÜNLER PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA
1. Ders 08.45  09.25 HAYAT B. FEN HAYAT B. MATEMATİK İNG(M)
2. Ders 9.38   10.18 HAYAT B. FEN BİLİŞİM MATEMATİK İNG(M)
3. Ders 10.31  11.09 İNG(M) İNG(M) YAZILI A. TÜRKÇE MATEMATİK
4. Ders   11.22  12.02 İNG(M) İNG(M) FEN TÜRKÇE MATEMATİK
5.Ders  12.53  13.33 OYUN FZK. TÜRKÇE İNG(S) MÜZİK GÖRSEL
6.Ders   13.46 14.26 SERBEST ETKİNLİK BEDEN İNG(S) BEDEN GÖRSEL
7.Ders   14.39   15.19 TÜRKÇE MATEMATİK MATEMATİK İNG(M) TÜRKÇE
8.Ders   15.32  16.12 SATRANÇ MATEMATİK MÜZİK İNG(M) TÜRKÇE
Etüt   16.25     17.05          

 

Özel Yükselen İlkokulu 3. sınıflar olarak Milli Eğitim Temel Kanunu'nun belirlediği genel amaçlar çerçevesinde kendisine, ailesine, ülkesine ve insanlığa yararlı, ülkesini ve milletini seven, laik, demokratik, Türkiye Cumhuriyeti'nin temel niteliklerine ve Atatürk İlkeleri'ne bağlı çağdaş bireyler yetiştirmeyi amaçlar. 3. sınıf öğrencilerimizin ;
Görevlerini ve sorumluluklarını bilen, yerine getiren,
Kültürel ve etik / insani değerlere sahip çıkan,
Çevresindeki kişilere ve toplumsal olaylara karşı duyarlı, Özgüveni gelişmiş, sorumluluk ve haklarının bilincinde, insani değerleri benimseyen ve yaşantısına yansıtan,
Bireysel donanımının ve gereksinimlerinin farkında olarak doğru seçimler yapabilen ve kendisine uygun/gerçekçi hedefler koyabilen,
Hem kendisi, hem de başkaları hakkında olumlu, gerçekçi ve tutarlı düşüncelere sahip,
Boş zamanını iyi değerlendirebilen,
Spora ve sanata ilgili ve duyarlı,
Teknolojik olanakları, yaratıcılığını ve verimliliğini geliştirmek için kullanabilen,
Akademik dürüstlüğü önemseyen ve bilgi paylaşımını kurallarına göre uygulayan,
Aklın ve bilimin rehberliğine inanan,
Ulusal kimliğinin ve değerlerinin bilincinde olan,
İnsan haklarına saygılı
Duygu ve düşüncelerini saygın bir yaklaşımla ifade edebilen,
Sevgi dolu, mutlu, kendisi ile barışık birey olmayı öğrenen,
İlgi ve yetenekleri doğrultusunda üretken ve yaratıcı bireyler olarak yetiştirilmesi temel hedeflerimiz arasındadır