Din kültürü ve ahlak bilgisi dersinde öğrencilerimizle günlük hayatta kullandığımız ifadeleri resimlerle hikayeleştirdik. Derste hem ifadeleri pekiştirdik hem de eğlendik.

Kategori Genel

Öğrencilere 3 boyutlu düşünme becerilerini kazandırmak ve Artırılmış Gerçeklik kavramını  öğretebilmek için Quiver 3D uygulamasını kullandık ve öğrencilerimiz yaptıkları resimleri bu uygulama sayesinde canlandırdı .

Biz bir kahvaltı etkinliği düzenleyerek Dünya'nın katmanlarınının haşlanmış yumurtaya benzediğini gözlemledik.

 

 

 

 
Perşembe, 20 Eylül 2018 15:57

DOĞUKENT 4/A DERS PROGRAMI

4/A   NURCAN ALPER
GÜNLER PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA
1. Ders
08.45  09.25
SOSYAL BİL.  İNG (M) TÜRKÇE SOSYAL BİL. TÜRKÇE
2. Ders
9.38  10.18
FEN BİL. İNG (M) BİLİŞİM TEK. MATEMATİK TÜRKÇE
3. Ders
10.31  11.11
İNG (M) DİN KÜLTÜRÜ İNG (M) İNG (M) SOSYAL BİL.
4. Ders
11.24  12.04
İNG (M) MATEMATİK İNG (M) İNG (M) İNSAN HAK.
5.Ders
12.48  13.28
MATEMATİK MATEMATİK MÜZİK TÜRKÇE BEDEN EĞ.
6.Ders
13.41 14.21
KULÜP TÜRKÇE FEN BİL. TÜRKÇE İNG (S)
7.Ders
14.34  15.14
TÜRKÇE TÜRKÇE FEN BİL. MATEMATİK İNG (S)
8.Ders
15.27  16.07
BEDEN EĞİTİMİ TRAFİK İNSAN HAK. DİN K.A.B. GÖRSEL SAN.
Etüt
16.20  17.00
Etüt Etüt Etüt Etüt Etüt

 

Pazar, 17 Eylül 2017 10:20

PURSAKLAR KAMPÜSÜ 4/A DERS PROGRAMI

4/A TUĞBA NUR KÜÇÜKBAŞOL
GÜNLER PAZARTESİ SALI ÇARŞAMBA PERŞEMBE CUMA
1. Ders 08.45  09.25 TÜRKÇE TÜRKÇE TÜRKÇE İNG(M) FEN
2. Ders 9.38   10.18 TÜRKÇE YAZILI AN. TÜRKÇE İNG(M) GÖRSEL
3. Ders 10.31  11.09 İNG(M) MATEMATİK İNG(S) MATEMATİK TÜRKÇE
4. Ders   11.22  12.02 İNG(M) MATEMATİK İNG(S) MATEMATİK TÜRKÇE
5.Ders  12.53  13.33 MATEMATİK İNG (M) FEN İNSAN HAK. MÜZİK
6.Ders   13.46 14.26 SERBEST ET. İNG (M) FEN BEDEN DİN
7.Ders   14.39   15.19 İNSAN HAKLARI BİLİŞİM SOSYAL SOSYAL İNG(M)
8.Ders   15.32  16.12 BEDEN DİN TRAFİK SOSYAL İNG(M)
Etüt   16.25     17.05          

 

4. sınıflar olarak eğitim politikamız, öğrencilerimizin akademik başarısı için derslerimizi teknolojik imkanlarla ve etkinliklerle donatarak, öğrenci merkezli ve eğitici öğretici işlemenin yanı sıra topluma duyarlı, Atatürk ilke ve inkılaplarına bağlı, sorumluluk bilinci ve özgüveni gelişmiş, sorgulayan ,araştıran, çözüm odaklı bireyler olarak yetişmesidir.